duminică, august 14, 2011

1,2,3... Go!







Tati, scrie pentru mine,
Mă  auzi?!
Scrie pentru mine o gradină.
O gradină goală,
În care să nu fim ascultaţi de alţii,
În care putem să creştem flori,
fără să fim obligaţi să le vindem,
Scrie sentimente, ca şi când uşile ne-ar lovi in faţă,
Si tu ai înjura cu gura ta,
Uită-te, tati, inapoi, de ce te fereşti?,
Chiar dacă ploua si e genul fericirii.
Ca într-o biografie recunoscătoare,
Indiferenţa la singurătatea instalată între noi,
Fiindcă am jucat TABU,
Aici nu te tradează, nimeni!,
Nimeni nu te încearcă,
Îmi place, tati, geaca asta de piele,
Fiindcă şi eu încă iţi port puloverul,
Pacea ta interioară şi hotărârea ta,
De fapt ştiu că într-un singur loc
Pot avea 3 ore de visări barbateşti,...
Aici, unde ziua este liberă de ceaţă,...
Lângă mama mea!

6 comentarii:

Unknown spunea...

frumossss

INCERTITUDINI spunea...

Mi-e dor de inocență!!!

Daliana Pacuraru spunea...

Extraordinare ganduri!
Complimente!

Unknown spunea...

@Liuba: Multumesc!

Unknown spunea...

@Incertitudi: am senzatia ca va intalniti cu ea in fiecare zi!

Unknown spunea...

@Wind: Multumesc la fel!

EDRAH_Giurgiu PHASE I