marți, august 30, 2011

Prânz cu măr




















Pot să evoluez dincolo de absolut,
Cu toate acestea mă tac
Într-o singură secundă repezită de apă,
Tu vorbeşti mai mult,
Homo ad circulum, pentru cercuri,
Măsurători, măsurându-mă,
dincolo de sensul  comun şi grotesc,
Fiindcă eu nu prin pildă te iubesc,
Ci prin mine, exerciţiu constant,
Ca o ploaie de artificii pe luna în eclipsă.

Doamne, câtă lipsă de soartă mi-ai dat,
Adâncindu-mi în linie chipul furat,
De fiecare dispoziţie adâncita idee,
Ca o hermină curbată-n femeie,
Acum simt oglinda transformată-n lunetă,
Ca o periculoasă şi complicată arbaletă,
Înălţată de mâna dreaptă în şoaptă,.
Potenţial de taină, trădare şi faptă,
Nu ca în Cina aceea,
Ci ca în prânzul cu mărul şi femeia!


2 comentarii:

Marina-Emer spunea...

Quisiera que mis letras fueran
Caricias para dejarte esa amistad
Profunda que el día a día nos va
Marcando este aparato que con
Su magia nos deja ver el alma
De nuestros amig@s...con todo
Mi cariño y hasta la próxima visita
Un abrazo
Marina
***ESPIGAS DEL ALMA III ***

Unknown spunea...

@ Marina-Emer: Un gran placer,
alegría,
sentimiento noble,
Todo lo que transmiten
De nuestros amig@s...con todo
Mi cariño y hasta la próxima visita
Un abrazo
Ionel

EDRAH_Giurgiu PHASE I