vineri, iulie 27, 2012

Am fost la acest miting istoric impreuna cu 3000 de giurgiuveni si mi-a placut sa fiu alaturi de presedintele meu-Crin Antonescu


S1 

Discursul Președintelui Interimar al României, Crin Antonescu, susținut în cadrul mitingului pro-referendum organizat în București
26 iulie 2012
”Bună seara, dragi compatrioți!
De aici, toți până în spate, toți pe care nu apuc să-i văd, dar îi simt, vă salut pe toți!  Bine ați venit!
Bună seara, compatrioți din Piața Victoriei, de la Piața Universității!
Bună seara, români din toată țara!
Bună seara, români, frați din Basarabia!
Bună seara, români din întreaga lume!
Mai sunt două zile. Ei, adică Traian Băsescu și grupul său de profitori, de corupți, de evazioniști fiscali, de propagandiști mincinoși, plătiți din bani furați din buzunarele voastre, ei le spun românilor: stați acasă, stați la locul vostru, făceți-vă că nu existați! Lăsați-i pe ei în continuare să conducă țara, să fure țara, să umilească țara, s-o facă de rușine.
Dragii mei, toți, toți cei care au profitat de pe urma regimului Băsescu și s-au îmbogățit furând din banii tuturor să stea acasă! Toți cei care au mințit și mint plătiți din banii furați de Băsescu de la toți românii să stea acasă! Cei cărora le place să fie mințiți, furați, umiliți, să stea acasă!
Noi spunem să vină la vot românii cinstiți. Oare suntem 9 milioane?
Eu spun să vină la vot românii curați. Oare suntem 9 milioane?
Eu spun să vină la vot românii care au suferit și suferă. Oare suntem 9 milioane?
Eu spun să vină la vot care încă mai speră. Oare suntem 9 milioane?
Eu spun să vină la vot toți românii de peste tot care vor ca această țară să fie respectată. Oare mai suntem 9 milioane?
Dragii mei, vom veni în duminica ce este și Ziua Imnului Național, ”Deșteaptă-te, române!”, vom veni cu toții la vot, în picioare, curați, cinstiți, cu suferința, cu speranța și cu mândria noastră. Suntem sau nu suntem 9 milioane?
Duminică, poate unii vor avea o surpriză, toată lumea va vedea că România este o țară și nu doar un teritoriu! Duminică, toată lumea va vedea că românii sunt un popor și nu doar o populație! Duminică, toți vor vedea români în picioare!
Duminică, românii vor fi în picioare, vor fi în lumină, vor fi în speranță și vor fi mai mulți de 9 milioane. Sufletul nostru bate socoteala lor! Cinstea noastră bate hoția lor! Speranța noastră bate minciuna lor! Adevărul și dragostea înving întotdeauna frica, umilința și teama. Să votăm pentru adevăr, să votăm pentru dragoste, să votăm pentru țara noastră și oamenii ei, adevărați, simpli, normali!
Oamenii plătiți gras din bani furați de Traian Băsescu au o problemă: dacă Antonescu se ține sau nu de cuvânt. Mă țin de cuvânt și spun încă o dată, clar: Traian Băsescu, n-am pus niciun pariu cu tine, pentru că ești un mincinos. Am pus rămășag cu mine și onoarea mea, ori tu, ori eu!
Eu nu am mințit niciodată, eu nu mă mint pe mine și nu mint oamenii care și-au pus speranța în mine și în cei cu care am construit toate aceste lucruri împreună cu dumneavoastră. Eu nu mai am ce căuta în politică dacă nu vom fi 9 milioane de români curați, în lumină, în picioare!
Veniți la vot! Veniți la vot și chiar dacă ați suferit, și chiar dacă ați fost umiliți, și chiar dacă ați fost și sunteți sfidați până în ultima zi, votați fără ură! România vrea dragoste! România vrea bunătate! România vrea omenie! Votați cu sufletul deschis, votați duminică, votați de mână cu Dumnezeu și cu soarta acestei țări! Nu am nicio îndoială, duminică veți vedea toți chipul luminat al României! Așa să ne ajute Dumnezeu, români!”

Un comentariu:

Crista spunea...

Oi...para tu!!!!
Vim aqui, só pra te dizer que estou te deixando um beijo neste último dia de julho!!!!
Não é emocionante saber que nunca mais teremos o dia 31 de julho de 2012????????
Até me dá uma coisa em meu coração...
Mas o importante é que vivi momentos lindos contigo,teu blog e tuas postagens!
Já imaginou que porcaria seria minha vidinha sem tu????
Amanhã será um novo dia...
Para,né???
Eu sei que todo dia é um novo dia...só que não seria, se tu não tivesses eu...ksksksksksks...
Ai,como eu te gosto!!!!! \o/

EDRAH_Giurgiu PHASE I