sâmbătă, martie 16, 2013

Biroul Politic al organizatiei municipale a PNL Giurgiu s-a autodizolvat


Biroul Politic al organizaţiei municipale a PNL Giurgiu s-a autodizolvat după ce mai mult de jumătate dintre posturile din cadrul acestui organism au devenit vacante.
'Am fost numit în funcţia de preşedinte interimar al organizaţiei municipale PNL în urmă cu câteva luni de zile după ce fostul preşedinte şi-a dat demisia din funcţie şi încă de când am venit în funcţie am solicitat să mergem împreună la muncă şi să facem treabă împreună cu toţi membrii biroului politic, dar pentru că unii şi-au dat demisia şi am constatat că numărul posturilor vacante din cadrul Biroului Politic Municipal a depăşit jumătate din totalul posturilor, am considerat că este necesar să mergem la statut şi, în acest caz, prevederea a fost clară, biroul se autodizolvă, practic nu am făcut decât să constatăm acest lucru', a declarat vineri, în cadrul unei conferinţe de presă, preşedintele organizaţiei municipale a PNL Giurgiu, Ionel Muscalu
El a adăugat faptul că vor fi organizate alegeri în cadrul organizaţiei municipale a PNL Giurgiu la începutul lunii aprilie şi că va candida pentru această funcţie chiar dacă este posibil să îl aibă ca şi contracandidat pe deputatul Ioan Viorel Teodorescu.
'Îmi doresc o organizaţiei puternică, în care să lucrăm în echipă şi prin alegeri se va vedea cine va conduce organizaţia care are foarte mulţi profesionişti şi oameni de calitate, dar voi verifica la sânge dacă cei care vor vota au cotizaţia plătită la zi pentru că am constatat şi astfel de situaţii', a încheiat Ionel Muscalu.
Biroul Politic al organizaţiei municipale a PNL Giurgiu poate avea un număr de 16 membri.

AGERPRES

Niciun comentariu:

EDRAH_Giurgiu PHASE I