luni, martie 12, 2012

PE LÂNGĂ VILLON





















Ah, inima-mi hoinară iară zburdă,
Cu mintea-mi limpede se ia la trântă.
Spectacol inedit, medieval,
Solzoasele făpturi de prin podgorii
Roiesc pe butii duse către Pan,
Grifoni îmi latră-n oase alegorii,
Clovni şi fachiri îmi tescuiesc prin vine,
Sărmană doamnă nu ştiu cât m-o ţine.
Icoana sărutării tale îmi este leacul,
Când focuri stingi de fuge chiar şi dracul.
De aceea învins, de grasele himere,
Eu te primesc ca buna mea vestire.
Te-mbrac, o, Eva mea, plină de mere,
Cu toată-a mea speranţă în neştire,
Căci pentru asta doar îmi dai putere!

2 comentarii:

Anonim spunea...

De aceea învins, de grasele himere,
Eu te primesc ca buna mea vestire.'
O poezie bine scrisa, imi place ideea, numai felicitari cu mult drag!
O seara frumoasa!

Unknown spunea...

Multumesc pentru comentarii si pentru incurajari!

EDRAH_Giurgiu PHASE I