joi, decembrie 01, 2011

La mulţi ani, România!

Eu imi doresc o Romanie mai buna pentru toti romanii, oriunde s-ar afla. La multi ani si voua si Mos Nicolae sa vina incarcat de daruri, daca ati fost cuminti!
Fiul meu, Andrei, a  compus anul trecut o poezie pentru eveniment:

























Eu sunt Andrei şi azi e ziua mea,
V-aş invita pe toţi la o serbare,
Pe care o dă la grădiniţă grupa mea,
Dar e aglomeraţia cam mare.

Noi serbăm astăzi România mare,
Că mâine este ziua ei, de fapt,
Dar suntem liberi, aşa, gură tare,
Avem o zi să ne facem de cap.

Eu ştiu că România este ţara mea,
Eu sunt român şi mă mândresc aici,
Avem şi mare, munţi, acum şi nea,
Şi o fântână cu roată pentru voinici.

Îmi place acasă, ba chiar şi la ţară,
Când merg ca să îmi văd bunica mea,
Pe Cora, Miky, Roşu şi-ntr-o vară
Am văzut lebede albe şi negre-catifea.

Avem atâtea flori frumoase aici în ţară,
Aici sunt Alex, Edi, Vlad şi nişte fete,
Cu care ne jucăm cu toţii pe afară,
Când căutăm comoara dintre pietre.

Eu ştiu că aici e mama, ba şi tata,
Eu îi iubesc că sunt părinţii mei,
Bunicii, mătuşile şi pe unchiul,
Când mă fac mare,îi întrec pe ei.

Îmi plac şi trestiile şi balta
Cu aripile ei de zburătoare,
Calc prin ţărână cu talpa,
Ca să fac praful ca să zboare.

Acum sunt steaguri că e sărbătoare,
Că-i ziua ţării noastre, România,
Aştept să fie şi prima ninsoare,
Să mă dau cu vărul cu sania.

Ai mei îmi spun să fiu mai serios,
Că Ziua aceasta e o zi măreaţă,
Aşa că eu vă spun la toţi rituos:
Trăiască România Dodoloaţă!

7 comentarii:

acuvio spunea...

La mulţi ani România!
La mulţi ani tuturor românilor!

Erys spunea...

la multi ani si cele bune tie si familiei tale!

INCERTITUDINI spunea...

Să-ți trăiască Andrei!
Să fie fericit într-o țară cu veri,soare fără nori, mare, munți și multe flori!
La mulți ani, în România tuturor românilor!

Antonio Porpetta spunea...

Bellísimo poema sobre las palabras.
No me imagino un mundo sin palabras (y sin poetas que les den forma y las idealicen).
Un abrazo desde Madrid.

angi spunea...

La multi ani,Andrei!
Bucuria de a purta frumosul costum popular infloreste odata cu zambetul tau frumos.
La multi ani,romanasule!

O poezie in care copilaria se armonizeaza perfect cu dragostea de tara.

Ana Maria spunea...

La multi ani Romanie!

Masaj erotic Braila spunea...

Nu am motive sa ma mandresc ca sunt roman.

EDRAH_Giurgiu PHASE I