marți, ianuarie 10, 2012

3 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

De 3 ori 13??
Este un joc??
FELICITĂRI!! Mă bucur mult de tot!!!

angi spunea...

Nimic nu poate fi mai norocos decat 13 luat de trei ori!
Felicitari pentru inca o carte de suflet!
La mai multe!

Anonim spunea...

Luisa Nerut Urmarind aproape toate poeziile postate pe blogul tau am observat evolutia de-al lungul timpului, neurmarind un trend, ci urmandu-ti stilul tau - o impletire armonioasa intre clasic si modern cu o trecere a sufletului prin sita vietii, creionand metaforic imagini si ganduri, imagini care se completeaza una pe alta intr-un “respiro lung”. Chiar de la prima citire iti poti da seama ca iti lucrezi textele cu mult mai multa migala decat o fac altii. Pot spune ca la orice text am o obsesie – ca sa-mi placa trebuie neaparat sa aiba un final pe cinste, care sa nu fie sec si sa fie fff visual, iar la tine tocmai asta am gasit. M-am repetat cu acest amanunt in mai multe randuri, dar cred ca tocmai finalul poeziilor reda culoarea cea mai calda, sau pot sa spun ca vinul cel mai dulce il aduci pe masa cititorului tocmai la final… Asa fac poetii… vand emotii!:)
Nu-s critic literar si nici n-as putea fi vreodata / sunt doar un cititor si un om aplecat spre metafore parfumate cu flori de cais, chiar si in miez de iarna.:) Iti doresc bafta maxima, Ionel, la acest eveniment la care, daca eram acasa, cu siguranta aveam sa fiu prezenta. In raftul tau aseaza o carte pentru timpul cand va fi mai darnic cu mine, aducandu-mi pasii spre casa din sud. Sa ai un public frumos si o prezentare asa, dupa felul tau de poet original. Dunarea te inspira frumos!
p.s. ti-am scris doar gandurile sincere, in afara oricarei competitii.:)
Tuesday at 12:53pm · Unlike · 1

Luisa Nerut Felicitari si pentru coperta volumului. Inspirata!
Tuesday at 12:54pm · Unlike · 1

EDRAH_Giurgiu PHASE I