vineri, noiembrie 09, 2012

PE BUZA UNEI PAGINI


Eu nu umblu prin lume ca lumea,
Eu nu mă sting dedulcit la senin,
Eu nu m-adaug numericelor forme,
Si nu încerc măcar să mă înclin.

Eu nu împletesc zăpezi cu săruturi,
Eu nu beau miros de seri care vin,
Eu nu trec umilinţele în dreptu-mi,
Nu-s vânzător de busuioc sau pelin.

Eu nu ascult tunetul nici cu pieptul,
Eu nu cobor azur din argint,
Nu mă hrănesc cu colinde de clopot,
Nici nu mă trag din fiinţe ce mint.

Cu halci de dragoni solzoşi şi de aur,
Cu umbre de mere grijite şi dulci,
Duc fără prihană viaţa-mi de faur
Al zilelor mele frumoase şi lungi.

Cu frângeri de zodii la mijloc de soartă,
Cu sunet de cârciumi topind voluptos,
Aprind în exotica-mi dragoste plaiuri
De iasmii, petunii şi trandafiri roz.

Văzându-mi de treabă, abraş ca pământul,
Tăcut, noroios şi crăpat respirând,
Mă cheamă zăpezile-iele-n avântul
Nevoii de fluvii. Pieziş mă frământ.
 
În duminici de câmp şi în lacrimi debile,
Cu zbor adunat într-un singur pumnal,
Eu, fiu de ţăran dansez printre zambile
Iscând desfrunziri într-un an germinal.

4 comentarii:

Braulio Pereira spunea...

maravilloso

gracias


un abrazo amigo.

Unknown spunea...

Doamne, Doamne cit de frumos ai scris!!!

Unknown spunea...

Mulțumesc Braulio din Barcelona și Liuba din Londra! Ma bucur ca va place!

Anonim spunea...

Sufletul se umple de alinare,mintea imi joaca scene de poveste si totul devine mirific.Frumoase poezii.

EDRAH_Giurgiu PHASE I