vineri, octombrie 30, 2009

Cu tot dezgustul, vă stau la dispoziţie!

Exersând participarea la evenimente, văd din ce în ce mai mult nevoia de a căuta sprijin în altă parte, undeva unde nu e loc pentru dispute, undeva unde lucrurile s-au lămurit deja. Mă uit în jur, iar reperele sunt strâmbe, mă uit mai sus, către conducători, dar în afara provocărilor, laşităţilor, a jocului la două sau mai multe capete, văd doar vlăstarele trădării altoite pe propria lor micime. Mă uit intuitiv la miracolul pe care îl avem la îndemână, la Crin Antonescu şi îmi dau seama că unii deja refuză evidenţele-acesta este viitorul preşedinte al României. Citind în semnele timpului şi descifrând disperarea FSN-ului, PSD_PDL, de a-şi perpetua puterea prin oricare dintre matrozii prostănaci ai baroniadei locale, forţele ce se coalizează pe faţă împotriva lui Crin Antonescu înseamnă doar 15% dintre români, restul este praf în ochi, prin intermediul sondorilor de 4 000! Ca să avem o compensare în bine, trebuie să  le arătăm prietenilor, colegilor, vecinilor adevărul- Crin Antonescu are cu 3% mai mult decât Geoană şi îl va snopi pe Băsescu în turul 2. Pe 6 decembrie, seara, voi bea şampanie, de la cei care au ţinut pariul, chiar în euforica ataraxie a unei lumi căreia îi voi sărbători agonia, acompaniat de fiorurile glasului meu de cobe:  e timpul căderii camarilelor, a clicilor şi a îmbuibaţilor. Până atunci, cu  tot dezgustul, vă stau la dispoziţie!
Prietenilor mă gândesc să le ofer un dar rar, .
Glossă
a lui Mihail Eminescu.

Niciun comentariu:

EDRAH_Giurgiu PHASE I