marți, februarie 16, 2010

Judeţul se prăbuşeşte, iar politicienii locali se ţin de bancuri

Ionel Muscalu, liderul tinerilor liberali din judeţ, şi-a chemat cărţile (nu de tarot) în ajutor pentru a-l scăpa de atacurile la persoană ale colegilor din partidul “tovarăş şi prietin”, Partidul Democrat Liberal. După ce l-a mâncat limba să spună faptul că “pedeleii nu au nicio şansă la alegerile din 2012” (ce repede zboară gândul, se refugiază şi el din cauza crizei, săracul), Muscalu se vede nevoit să suporte acum jihadul portocaliu. Rând pe rând, Bogdan Cantaragiu, Mihai Dobre, şi mai nou Costel Dumitru, au început un asalt asupra tânărului politician. Cum conferinţele de presă ale PD-L sunt floare rară, raidurile acestora se desfăşoară doar prin intermediul presei locale. Pamfletul “Cu Musca(lu)… la arat”, l-a determinat pe liberalul Ionel să ia atitudine. Acesta s-a prezentat vineri, 5 februarie, la obişnuita conferinţă săptămânală a PNL, cu un antidot pe bază de hârtie, cerneală şi patriotism local. Câteva cărţi aşezate pe un scaun nu i-a intrigat deloc pe jurnaliştii prezenţi la faţa locului. Ionel Muscalu rămâne deocamdată doar un poet local. În momentul în care, din geanta proprie au început să iasă volume pe bandă rulantă (aviz magicienilor care se antrenează cu iepuraşi) şi-au dat seama cu toţii că treaba e groasă. “Nu vă speriaţi, nu am adus toată biblioteca” a glumit Ionel Muscalu, explicându-şi imediat gestul: “Cărţile pe care le-am adus sunt scrise de giurgiuveni. Evident că nu am putut să aduc toate cărţile scrise de giurgiuveni, ele sunt mult mai multe, acestea sunt doar cele pe care le deţin în biblioteca personală. Vreau să le prezint celor care vin şi fac politică pe la Giurgiu, aşa cum au mai venit şi alţii cu acelaşi scop şi au sfârşit prin a pleca de aici, să le prezint câţiva dintre giurgiuveni, celor care nu-i cunosc” a completat Muscalu. Acesta a prezentat pe rând fiecare carte şi mai ales fiecare autor (printre aceştia regăsindu-se nume precum Tudor Vianu, Ion Vinea, Petre Ghelmez, Nichifor Crainic, Emil Talianu sau Constantin Stoenescu). “Am făcut această introducere pentru a răspunde atacului nejustificat la adresa mea de către „trei mari” reprezentanţi ai PD-L. Mi se pare nelalocul lui să vorbeşti despre un om având în vedere înălţimea, grosimea sau lăţimea.
Am terminat Facultatea de Jurnalism şi ştiinţele Comunicării, şi că am capacitatea să mă apăr şi singur. Nu mă aşteptam la aceste manifestări, ci mă aşteptam să spună prin intermediul ideilor, ce au făcut şi ce vor face în continuare pentru judeţul Giurgiu, pe sume şi chestiuni concrete despre ce au făcut şi ce vor face pentru oamenii de aici” a mai spus Ionel Muscalu. Referitor strict la atacul lui Costel Dumitru, Ionel Muscalu a declarat că asemenea glume sunt şcolăreşti, şi că este foarte mândru de numele său, cu o istorie aparte faţă de numele “atacatorului” nume care nu îi spune nimic. “Asta e o prostie de copii. Se ocupă săptămânal să îmi dea replica prin ziare. Mă bucur că sunt băgat în seamă. Aşa sunt cei de la PD-L, merg pe principiul “ciocul mic” şi pe cel al expresiilor de metrou. Cine nu e cu ei, trebuie dărâmat, amendat, terminat” a conchis purtătorul de cuvânt al PNL Giurgiu. Rămâne de văzut ce se va întâmpla la următoarea şedinţă a “galben-albaştrilor” după ce acelaşi Costel Dumitru, a replicat pentru a doua oară într-un ziar local.
Bogdan  Vladu

Niciun comentariu:

EDRAH_Giurgiu PHASE I