luni, februarie 22, 2010

TEAMA DE FLUTURI

Depun mărturie împotriva mea:


N-am aripi şi genele nu-mi bat pe umeri,


Nu mă uit în oglinzi şi mi-e teamă de fluturi,


Mănânc tigrii de jar la micul dejun


Şi obrazul îmi este de granit incandescent.













Beau cuvintele pe nerăsuflate,


Mă cert cu păsările nopţii,


Râd alandala şi-mi târâi şoşonii murdari


Prin cetate.


Mă-nclin cu pupila rânjită îngerului roşcat,


După care depun mărturie împotriva mea:


Respiraţia mea, porumbel înarmat cu gheare,


Se atinge de obrazul tău şi îngheaţă grădini suspendate


Împărtăşind seara cu nuvele de satin verde.


Fumul de frunze din părul meu miroase a toamnă


Şi eu depun mărturie împotriva mea.

4 comentarii:

Karla spunea...

Ooooo, domnule Muscalu, frumoase versuri...
Felicitari!

Unknown spunea...

Multumesc! Ramaneti aproape!

Unknown spunea...

C'est dit, vous avez de grandes chances de rester les deux pieds sur terre ce mardi et les jours à venir. Entre grève des aiguilleurs du ciel, avions récalcitrants et scanner corporel insidieux, il faudra vous armer de patience pour voir la vie en bleu !

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

EDRAH_Giurgiu PHASE I