Culori

















Eu sunt schimbat în tine ca de ploaie,
lăsat încet şi moale din sărut,
prea modelat de somn, ca şi de lut,
trezit doar pentru a primi culoare
de albastru, verde, galben, început.

Sunt o iluzie în propria-mi oglindă,
o coală de hârtie arsă în şemineu,
un om şi atât, ascuns de grindă
în fluturii zugravi de becul tău,
ascuns ca o scrisoare prin sertare.

Să nu mă simtă ploaia, nici gândul să mi-l ude
şi reîntors prin gineceu în florile fecunde,
mă las pictat pe suflet, pe oase şi pe oale,
adus cocoş de roşu în muzici şi ulcioare,
ca să-ţi repet în cântec de roşu părul tău.

Comentarii

C.L.M. a spus…
Deosebit poem!
Carolina a spus…
Scrii ca un înger!
ionelmuscalu a spus…
"C.L.M.- Mulţumesc pentru citire!
ionelmuscalu a spus…
"Carolina- Un înger?! Mulţumesc! Un înger român!
ionelmuscalu a spus…
@Kyky:Multumesc, nu am cuvinte!
Adela-Ersilia a spus…
atat de frumos... atat de plin de nemarginirea sentimentelor
ionelmuscalu a spus…
@Adela-Ersilia: Lantul vederii iti da sensul vietii, lantul vietii, iti arata sensul vederii!Asa cred!

Postări populare de pe acest blog

Poezia ca spectacol, Prefaţa la Poeme din luna îngerului risipitor de Alex. Ştefănescu

Afară

Omul cu ochii mari și inima rotundă (Un fel de prefață care pictează zâmbetul pe față)