PATINA MEA






„Logica, esteticul, canonul, ”

Trei concepte simple pe care Ionul

Ar trebui să îşi ridice soclul

Pe negândite, cum vine deochiul.




Un fum estetic şi o frică dură,

Un sfânt canon, o cumpănă matură

De logică sfios mă tot apropii,

Ursit să scriu cu mâinile şi ochii.


Sar zaruri reci, iar cei ce le azvârl,

Demonii sunt, ori sfinţii ce-i îngân.

În loc neştiut joacă sufletul meu,

Pe care-n poeme-l răscumpăr mereu.



Cu happy-end încerc să şi sfârşesc

Basmul patinei, tot mai nelumesc.

Şi-n noaptea asta, plina doar de lună

În inima cărţii pun logica brună.

Comentarii

Flor da Vida a spus…
Passando pra lhe deixar um abraço e meu carinho... Bjsss
Michele P. a spus…
Uma boa e abençoada semana!

Bjs
JORDAS a spus…
Só percebi algumas palavras, mas pareceu-me um poema cheio se sentido.
Doar a luna e sentir a bruma da lógica é sensibilidade de poeta.
Uma boa semana.
ionelmuscalu a spus…
Am fost plecat, m-am intors. Multumesc celor care m-au vizitat in timpul acesta!

Postări populare de pe acest blog

Poezia ca spectacol, Prefaţa la Poeme din luna îngerului risipitor de Alex. Ştefănescu

Afară

Omul cu ochii mari și inima rotundă (Un fel de prefață care pictează zâmbetul pe față)