PÂINE GRĂBITĂ


Mă grăbesc prea mult,
Mă vând pe-o para chioară frumuseţii,
Nepereche lumii străduiesc surd,
Mă găsesc prea ades la poarta cetăţii,
Eu, piatră smulsa din castelul întreg,
Degeaba caut să mă înţeleg.

Iar mă fac gard şi punte,
Iar mă destin schilodirii neasemuite,
Potentă de stil nou, de stil vechi,
Reclamă pusă pe pereţi oarecari, seci,
Unul la unul mă înfrâng irisii,
Bufe păsări de cimitir-buhe.

Fidel luminii de pamant şi o, o, o,
Îndrăznelii bolnave de sete de cetite cuvinte,
La marginea serii eu mă întrec în minte,
Cu preferinţele porţii zăpoarelor amare.

Ce clipe de duhuri le aduc în hambare.
Să adape cu grâne setea de foame ce-o are.

Comentarii

angi a spus…
Frumoase si adevarate versuri!

"Mă vând pe-o para chioară frumuseţii,

Eu, piatră smulsa din castelul întreg,
Degeaba caut să mă înţeleg."

....sunt cateva din versurile care mi-au plkacut mult
ionelmuscalu a spus…
Multumesc,Angi!Chiar cred in acest tip de comunicare, pe langa altele..., culmea, lumea intelege!
Sorin M. a spus…
E primăvară şi totul se re-crează...Ce spuneţi să ne recreem şi noi cu un un nou concurs?! Unul în care să lăsăm cuvintele să înflorească, să înmiresmeze : )
ionelmuscalu a spus…
Sorine, sunt de acord! Da-i bataie! Te urmez... indeaproape.
Mara a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
martins111 a spus…
Primeiramente ao adentrar nesta página reconheço seu valor e a importância de seu autor(a) para a nobre causa do Senhor Jesus Cristo.
Dito isso, quero convidar você que está lendo estas minhas palavras, a prestar um pouco mais de atenção as revelações do Espírito Santo Verdadeiro em nossos dias. Por se tratar de um assunto de interesse universal, pediria sua amável atenção, em uma breve, mais com certeza, produtiva visita ao nosso blog, onde estão depositadas Revelações do Senhor Jesus Cristo, para as quais peço encarecidamente que nos ajude a divulgar. Pois estamos vivenciando um memento muito sensível da palavra profética. Desde já suplico as bênçãos do Pai, do Filho e do Espírito Santo Verdadeiro sobre todo aquele que atender esse nosso chamado em nome do Senhor Jesus Cristo. Clique em martins111 - João Joaquim Martins. OU http://joaorevela.blogspot.com/

Postări populare de pe acest blog

Poezia ca spectacol, Prefaţa la Poeme din luna îngerului risipitor de Alex. Ştefănescu

Afară

Omul cu ochii mari și inima rotundă (Un fel de prefață care pictează zâmbetul pe față)