marți, mai 25, 2010

PATINA MEA

„Logica, esteticul, canonul, ”

Trei concepte simple pe care Ionul

Ar trebui să îşi ridice soclul

Pe negândite, cum vine deochiul.


Un fum estetic şi o frică dură,

Un sfânt canon, o cumpănă matură

De logică sfios mă tot apropii,

Ursit să scriu cu mâinile şi ochii.


Sar zaruri reci, iar cei ce le azvârl,

Demonii sunt, ori sfinţii ce-i îngân.

În loc neştiut joacă sufletul meu,

Pe care-n poeme-l răscumpăr mereu.


Cu happy-end încerc să şi sfârşesc

Basmul patinei, tot mai nelumesc.

Şi-n noaptea asta, plina doar de lună

În inima cărţii pun logica brună.

4 comentarii:

Unknown spunea...

imi place titulu mult....si ce imagini ai pus fata in fata.. :)

Unknown spunea...

titlul* :D

ldh spunea...

Hello Johnny,

I am stopping by to visit your interesting blog. I have translated it to English and have perused many of your posts. I know I lose some thing in the translation but I am still able to get the feeling and ideas from your writings and poetry. I have enjoyed viewing the photos in your side bar and thank you for following my blog. It is some of the happenings in my life and family and perhaps you will find somthing interesting and encouraging.

So nice to meet you!
Kindly, ldh

Carmen Regina Dias spunea...

Adoraria ler este poema.
Diante dele fiquei de um jeito que
me lembra A Carta, de Rabindranath Tagore, em Colheita dos Frutos.

Sei que é belo este poema , que é tocante,
sei que me encantará, e que ficarei maravilhada com seus versos,
todavia, farei como o poeta,
vou imaginá-lo impresso, colocá-lo
junto ao peito
e esperar que a brisa da madrugada
o leia para mim.

Muchas gracias, abraçospoesia
para o poeta.

EDRAH_Giurgiu PHASE I