duminică, februarie 27, 2011

HRISOV

Dat în cetatea noastră Giurgiu
Acest hrisov de dragoste tăcută,
Hotarul de lumină şi refugiu
În care-am asaltat trăiri o sută.

Dat cu surâs şi maxim de plăcere
Cetăţii ce-n dispute-şi rupe timpul,
Căci avansez cu ea, cu precădere,
Când ample stări petrec cu anotimpul.

Dat zilei calde, pline de verdeaţă,
Fiinţei ce ne leagă şi e dragă,
Acelei mame sau neveste – viaţă,
De care tot ce-i bun acum ne leagă.


Dat dor din dor şi rugă – Maică Sfântă,
Pentr-un întreg norod, neprihănit,
Vă fie bine tuturor – osândă:
S-aveţi lumină-n clipa ce-am hrănit!

Iar celor care vin, le fie dat
Mult mai puţine rele, sănătate,
Că mult au mai avut de îndurat,
Toţi care azi visează-n astă parte.

8 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Este un hrisov- mărțișor??
Frumos!!

angi spunea...

Imagini si cuvinte care mi-au vorbit.
Imi place omul de zapada:)...

Karla spunea...

Mi-au placut bancile de pe malul fluviului:) ça m'a touchée...

Sictireli spunea...

Avem, pe ici pe colo, ... oras :)

Unknown spunea...

@ Incertitudini: S-a dorit un mărțișor mic pentru oraș!

Unknown spunea...

@Angi : Sper sa rămână mereu la fel aceasta pagina- vorbitoare!

Unknown spunea...

@ Karla: Mulțumim - model occidental!

Unknown spunea...

@ Sictireli: Si giurgiuveni care sa vadă asta sau sa sictirească restul...

EDRAH_Giurgiu PHASE I