RONDEL CU COASTĂ



















E ora trei din noapte peste ghilotina
Ce-mi retează capul plin doar de idei,
Ce amintesc în parte tainică de tine,
Ce suflase Domnul peste coasta ei.

Eva deşteaptă ce-şi punea botina,
Pe Adam ce-n vise se credea trăznit,
Şarpele îmbătase pregătindu-i cina,
Cu mărul ce dinţii i-au păcătuit.

Cresc poveşti de taină - hieroglifă tihna,
Între ore mici, când doar eu domnesc,
Limpezind ideea, nărăvindu-mi vina,
Galopând cristale, scrisu-mi ogoiesc,
Că-mi retează-n noapte capul ghilotina.

Comentarii

Wohin a spus…
imi place atat de mult:)...respira sensibilitate:)
♥ Sussy* a spus…
Oi eu estou visitando para o seu blog maravilhoso, cheio de arte

Seus poemas são lindos, gostei muito
tudo é muito bom, eu amo ouvir seu espaço bonito
beijos e abraços adeus.
Karla a spus…
O unda perceptibila de umor fin in poemul acesta... hm-hm...
pazea, ghilotina sta sa cada cand capul se umple de prea mula ispita... aha...:))
Karla a spus…
erata: multa era acolo... sa mi se scuze mancatul literei: acus e ora prânzului pe meridianul meu:))

Postări populare de pe acest blog

Poezia ca spectacol, Prefaţa la Poeme din luna îngerului risipitor de Alex. Ştefănescu

Afară

Omul cu ochii mari și inima rotundă (Un fel de prefață care pictează zâmbetul pe față)