luni, noiembrie 22, 2010

Amintire din Dublin

Va urma ceva?

3 comentarii:

unprietenzilnic spunea...

Frumos in Dublin. Pub urile au un parfum unic, iar Guinness este o bere buna, nu ca ar fi preferata mea, dar asa este. Desi nu am mai baut de mult, imi aduc aminte de bula de bere neagra speciala din barul fabricii de bere Guinness. Imi aduc aminte de dansul irlandez, de nebunia irlandezilor, de multii romani de pe strada si din autobuz (suntem multi!), de Banca fara geamuri, de frigul crunt, de mersul anormal pe stanga, de James Joyce si ai sai Dubliners etc., etc.

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

Ai dreptate, chiar daca si ei s-au dus la gara, danseaza, canta, beau in pub-ca forma de socializare, fiindca putini ies ametiti de acolo, in afara de turisti, insa iau atitudine fata de ceea ce ii deranjeaza si, in primul rand, sunt solidari si fermi.
Mie imi place insula aceea!

EDRAH_Giurgiu PHASE I