sâmbătă, februarie 26, 2011

Hibernalia

Oraşu-i alb ca un spital,
Stomacu-mi latră, ochii-mi plâng
Şi printre plopii tremurând,
Se vede-un cal.

La colţ ţiganca vinde ghiocei
Mai albi decât zăpada îngheţată,
I-aş lua cu mine să ţi-i fac cercei,
Pe toţi odată.

Dar ea îmi cere doi bănuţi în plus
Şi-mi lasă-n minte ultima întrebare,
Cu gându-acela, care mi l-ai spus
Din întâmplare.


Oraşul alb ar tăcea, dar e frig
Şi un vânt avan se lăfăie prin oase,
Un ciob de ochi mă uită într-un zid
De chiciuri groase.

Un cal se vede tremurându-mi plopii,
Ţiganca vinde ghiocei,
Îmi plâng la colţ de zid şi ochii
Ţi-i pun cercei

6 comentarii:

Ana Muela Sopeña spunea...

Hola, le invito a participar en mi blog OAZA DE CUVINTE http://www.oazadecuvinte.com

con un poema que saldrá publicado también traducido al español por el poeta, periodista y traductor Andrei Langa.

Si acepta la propuesta escríbame aquí:

Ana Muela Sopeña

anmuel52@hotmail.com

Saludos poéticos

Braulio Pereira spunea...

gracias por tu visita y comentarios

la vida es la mas bella poesia

existimos.. vivimos . sonreimos..


saludos y poesia !!

Karla spunea...

Un poem inghetat care-ti incalzeste sufletul....
Sunteti regele contrastelor:)

Metaxa spunea...

Imi plece iarna. Doar in poezie.

lidia spunea...

Bună ziua, prietenul meu atât de îndepărtat în univers, vă mulţumesc foarte mult pentru oprirea de către blog-ul meu şi lăsaţi un comentariu! mulţumiri nu! ştiu cât de mult înseamnă ea pentru mine o îmbrăţişare mare, datorită
de luptă de tip

ionelmuscalu spunea...

@ Multumesc tuturor!

Zi de poezie cu miros de zaibăr copt

Dimineața era caldă ca cearceaful pe care dormisem. Nici un fior, nici măcar în frunze, nicio șoaptă divină de vânt nu mișca vreun fir de i...