miercuri, februarie 09, 2011

FĂRĂ LEAC




N-am nici un leac pentru vieţie,
Mă vieţuiesc tot de la cap
Şi-aş vrea să sorb şi ani o mie,
Secunde blânde să iau hap.

N-am nici un leac de sărăcie,
Sunt mai sărac, tot mai sărac,
Dar nu dau pe mine o mie,
Cât inima-mi mai bate-n trap.














N-am nici un leac de modestie,
Sunt mai bogat, tot mai bogat,
Pot să vă spun poveşti o mie,
De la început şi pân’ la cap.

N-am nici un leac de viaţă lungă,
Când sunt sărac şi-s treaz mereu,
Când vina mea poate s-ajungă
De la pământ la Dumnezeu!

2 comentarii:

Flor da Vida (Suelzy Quinta) spunea...

Você não tem a cura, mas tem um maravilhoso coração, isso já é um santo remédio pra diminuir, ou acalmar as dores causadas pelos espinhos da vida... Carinhos... Bjsss

C.L.M. spunea...

Frumos!!! Leacul se afla in fiecare dintre noi:D

EDRAH_Giurgiu PHASE I