marți, februarie 08, 2011

Şi aşa: Ostatici ai luminii Ionel Muscalu / Gary Moore




Image Hosted by ImageShack.us




Ostatici ai luminii

Ionel Muscalu


Când toamna o să toarne de bucurie lacrimi,
Când frunzele vorbi-vor pre limba lor de frunze,
Când somnoroşi copacii vor fi cuprinşi de patimi
Iubitei mele soaţe voi da sărut pe buze,

Să-i amintească-n vreme că alba luminare
Ce am simţit-o-n trupuri încununându-i faţa
Erau frisoane calde de îngeri pe-nserare
Atinşi de dulcea clipă ce ne cernea speranţa.

În evadata rană a timpului cărunt
Amiezele nervoase îl vor urla pe rând,
Iar gândul toropit de alba tulburare
Se va roti în toaca bătută cu mirare
De bunii mei prieteni, ostateci ai luminii
Ce vrerea lor şi-o sapă în gândul nostru, crinii.


Când petele de umbră vor lumina hulubii
Cu tandră glezna lor de aer erudit,
Când locul de tăcere va fi ucis cu plumbii
Teribilului zgomot de Graal descoperit,
Urechilor de zdrenţe le-oi insulta timpanul,
Iar când pe seară cerbii vor părăsi fundalul
Acelei lungi poeme erotice, bla-bla,
Iubitei mele mândre, preacăprioară-n paşi,
I-oi săruta şi cerul şi munţii ei gingaşi.




S-ar putea să îţi placă şi:

7 comentarii:

Karina spunea...

Eu voi vorbi si cu Daliana sa vedem ce parere are si iti vom face noi ceva frumos. Pana atunci vreau sa iti fac un film de prezentare la carte sa-l plasez pe youtube.

Monica Berceanu spunea...

foarte frumos!:)

INCERTITUDINI spunea...

Fiecare vers curge plin, bogat, cu o muzicalitate echilibrată!
Un poem rotund!
”În evadata rană a timpului cărunt
Amiezele nervoase îl vor urla pe rând,
Iar gândul toropit de alba tulburare
Se va roti în toaca bătută cu mirare”

Karla spunea...

Voilà, ce titlu mai bun pentru un volum de versuri, care sa vorbeasca despre dvs!
"Ostaticul luminii"... superb!

Unknown spunea...

Multumesc, multumesc, multumesc, multumesc!

Unknown spunea...

@ Karla: Păi, îmi e teamă să nu mă confunde lumea cu Becali-Războinicul luminii şi să am vreo publicitate internaţională pe motiv de asemănare izbitoare! Glumesc, dar e o idee chiar bună.

LUCIA spunea...

mulţumiri prieten drag este întotdeauna o plăcere vizita dumneavoastră, vă sunt foarte amabili Vă doresc săptămâni frumos sărut taliu.

EDRAH_Giurgiu PHASE I