marți, martie 02, 2010

03.Martie-Ziua Nationala a Bulgariei

La Giurgiu, la initiativa celor doi directori ai bibliotecilor din orasele de pe cele doua maluri ale Dunarii, Giurgiu si Ruse, a avut loc o avanpremiera a sarbatoririi Zilei Nationale a Bulgariei printr-o expozitie de icoane ortodoxe din Bulgaria, cat si a unei expozitii de carte rara si copii ale celebrelor tablouri reprezentand Razboiul de Independenta.
Actiunea de astazi se inscrie in Protocolul de colaborare dintre cele doua biblioteci semnat de curand la Ruse.
Aceasta manifestare culturala, prima de acest fel se va inscrie cu certitudine intr-o suita de manifestari  comune si actiuni care vor aduce nu numai un plus de cunoastere celor doua biblioteci, dar si o intarire a relatiilor interpersonale dintre angajatii celor doua institutii de cultura si, mai ales a cititorilor din cele doua regiuni transfrontaliere.

Despre cine a participat la intalnire si luarile de pozitie, va informez mai tarziu.






Bojidar Yotov-primarul orasului Ruse

2 comentarii:

Metaxa spunea...

Esti singurul dintre noi care nu a mediatizat initiativa lui Cosmin. De ce? De cine te feresti? Ce te retine? Pentru tine am amanat intalnirea de sambata pentru duminica ora 16. Ne vedem la Cosmin. Noi facem gesturi si tu nu apreciezi. Nu este frumos din partea unui liberal. Pleci din start cu un cartonas galben. Cu sageata :)

Anonim spunea...

Pai ce nu am mediat, mediatizat? Am spus ca sunt de acord, sunt! Imi plac culorile alese si vezi ca ma si odihnesc in ele, sunt o.k. Ca sa imi mai scot din parleala asta, inteleg ca nici nu m-am bagat si deja imi faceti programul pe ore, zile etc. Sunteti betoane!

EDRAH_Giurgiu PHASE I