joi, martie 25, 2010

Hotarare la Floresti Stoenesti

O lume aparent normala, care-si duce viata cu bucuriile si necazurile ei a fost intoarsa pe dos de o luna jumatate, de cand in Floresti Stoenesti a inceput campania electorala.
"Suntem suparati, fiindca in aceasta tara nu mai exista lege, iar legea este incalcata de cei care ar trebui sa o apere, imi spune o femeie. Am vazut si noi si  am auzit ca la aceste alegeri nu noi, cetatenii contam, ci vointa lor. Noi suntem decenti, ne vedem de ale noastre, de ce nu isi vad si ei de ale lor!? Va spun eu ca duminica se va prabusi castelul lor din carti de joc al minciunii.  Veti vedea ca nu minciuna, constrangerea si cine stie ce mai inventeaza ei vor invinge, ci vointa oamenilor de aici de a-si apara normalitatea, fiindca pe oamenii din Floresti Stoenesti nu ii caracterizeaza nici spiritul mafiot, nici mojicia, sunt oameni hotarati si demni, nu accepta sa le fie impus , ci propus ceva sau cineva! Noi vrem sa alegem. Aici la noi oamenii sunt iesiti din tara, au amintiri importante si visuri importante, pe care  chiar si le realizeaza, nu uitati ca multi dintre ai nostri sunt constructori."
Hotararea acestei doamne mi se pare extrem de importanta pentru spiritul civic, dar si pentru spiritul democratic. O felicit si ii urez ca acest tip de gandire sa triumfe.

Niciun comentariu:

EDRAH_Giurgiu PHASE I