sâmbătă, martie 06, 2010

Le mulţumesc tuturor acelora care se interesează de scriitura aceasta

Am văzut acum faptul că o poezie şi o floare, fie ea şi virtuală este uneori mai puternică decât cele mai teribile lucrări politice. Numai aşa am ajuns să am cititori din 32 de tări de pe aproape toate continentele în mai puţin de-o lună şi să urc de pe 14000 pe 2000!!! Pentru mine este relevant, indiferent cât şi-ar bate Pepi dinamul să-i scoată curent, fiindcă eu eman spirit, care uneori dă şi putere de viaţă şi putere de luptă şi putere de muncă. Desigur, dumnealui are idei interesante sau se aliază când cu unul când cu altul, ca să ia şi el lumină fără să consume curentul. Energiile alternative şi ce înseamnă Dunărea pentru noi, giurgiuvenii, vor constitui principala temă a emisiunii Ediţie Specială de miercuri, 10 martie, orele 20.00 la Valahia Tv, unde invitat va fi Europarlamentarul anului 2009, Ramona Nicole Mănescu, sper că va şi veni. Îl rog pe Pepi să se alăture şi acestei iniţiative, de a-mi urmări emisiunile miercurea de la 20.00, fiindcă sigur nu ştie ce pierde, ultimii doi invitaţi fiind doamna ministru Mariana Câmpeanu şi analistul Dumitru Pelican.
Îl aştept printre telespectatori , dar nu vreau să rateze nici poezia şi resursele ancestrale , dătătoare de speranţă, aşa că îi voi mai arde curentul electric de la megacalculatorul lui, cât să mai citească o poezie, care va mai aduce nişte cititoare interesate de bloggul acesta. Pentru a restabili şi de data aceasta adevarul istoric:
 Pepi a ars gazul ca să îmi facă blogg, eu l-am populat cu fiinţe vii, care se arată interesate şi care îmi acordă  sprijin.La multe postări unde te-am învăţat şi consumi mai puţină energie, fie ea roşie sau violetă!


Colind,

iubitei mele Merenghi






Vino, tu, culoare surdă,

Blestemată şi absurdă

Să-mi închizi telejurnalul,

Să-mi răpeşti din cetini-anul,

Să-mi dai înapoi o stea

Din copilăria mea,

Poate o juca şi ea.

Că eu tot o plimb

Si-o cânt,

Dar ea tace, aşteptând,

Să îmi dai roşu-n obraz,

Mov în fierăstrău-ceapraz,

In mijlocul patului,

Sinteza ‘noptatului.

Să îmi dai din stele dor

Neînvârtit pe pridvor,

Ci din dorul ăl de vis,

Vechi, tandru şi neatins,

Ca apoi şi eu să-ţi dau

Un an nou numai de bine,

Să mă ţii-n braţe pe mine.

3 comentarii:

Pepi Mustateanu spunea...

Ionel, te asigur de toata pretuirea mea, de toata prietenia si respectul meu sincer. Tocmai pentru ca sunt convins ca esti o persoana care are multe lucruri interesante de spus am insistat sa-ti creezi un blog. Ma mandresc cu faptul ca esti prietenul meu si as face orice ca aceasta prietenie sa dureze.Micile ironii, glume,aluzii, pe care le fac legat de tine sau de ceea ce scrii sunt tocmai pentru ca simt ca noi am trecut deja podul prieteniei si ca ne putem permite luxul de a ne tachina uneori.Ma bucur si pentru succesul tau in blogosfera, pe cuvant de onoare, si crede-ma ca m-as bucura sa fii in primii cinci, (:) doar blogul meu se afla printre recomandarile pe care le faci cititorilor tai). Ma bucur si pentru succesul delegatie voastre la congresul P.N.L. si va felicit pe toti in special pe domnul Lucian Iliescu pentru functia de vicepresedinte(si il anunt ca eu inaintea ta am militat pentru initiativa EARTH HOUR :) Sa auzim de bine !

21junk spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Constantin Ioan BRINCUS spunea...

Ionel, legat de notiunea de prietenie, ca tot am vazut un comentariu in care se invoca prietenia, ce spui, ai asemenea prieteni ca cei descrisi si aici:

http://constantin-brincus.blogspot.com/2010/03/despre-prietenie-si-compasiune.html

Daca ai, esti fericit si BOGAT! Numai ei, la nevoie, se cunosc cu adevarat! Restul.....

Ce spui?

EDRAH_Giurgiu PHASE I