luni, martie 08, 2010

LA multi ani!

Astăzi prefer să nu vă scriu, ci să vă ofer o poveste din imagini, acest dar fiind  gata să vă poarte în câteva colţuri ale lumii dragi mie şi capabile să provoace imaginaţia oricui, în special a dumneavoastră, doamnelor.
In Martie cautand carti rare,                                  
Vremurile sunt inca tulburi,
 iar ceasul de pe partea de sud a turnului Vechii Primarii din Praga se regaseste ca una din cele mai atractive privelisti turistice, devenita simbolul orasului: Ceasul astronomic. Realizat in 1400, ceasul astronomic din Praga este compus din 2 panouri gigantice. Cel de sus este astronomic, iar cel de jos are functie calendaristica. La prima vedere, functionalitatea celor 2 jumatati nu este clara turistului impresionat mai degraba de formele atipice si designul ciudat al vestitului ceas, ceea ce este un indiciu al maiestriei cu care a fost realizat, si al cunostiintelor astronomice ale vechilor mestesugari cehi.


Pana in 1700, ceasul astronomic a fost unica sursa de informare a cehilor cu privire la timp, cat si la pozitia soarelui si a lunii, si a semnelor zodiacale in care ne aflam la un moment dat.


Dupa toate semnele e ora la care doamnelor, domnisoarelor, fetelor, femeilor le spunem La multi ani si le oferim un dar.
Eu va ofer nu o floare, ci un delicios desert de pe Coasta de Azur si  un pic de ciocolata:
Povestea se sfârşeşte mereu la 12.00 noaptea cu pierderea pantofului, aşa că vă las un loc în care să vă zugrăviţi amintirile!
Fie ca anul acesta să fiţi respectate şi iubite, să nu vă irosiţi şi ziua aceasta să vă rămână în amintire cu bucurie! 

4 comentarii:

metaxa spunea...

Bine ca nu ai scris nimic. :) Dar sa raspunzi la o intrebare poti? De ce nu ai venit la intalnire? Am fost 8 din 11.
Ai un cartonas galben.
Te scot de pe blogroll. Din toate blogurile mele. Te voi repune daca ai o scuza care sa ma convinga.

Anonim spunea...

nu ma scuz niciodata, cand nu am de ce. Lasa-ma scos! Voi veni la urmatoarea intalnire, cand voi putea si daca voi fi binevenit.

hera mariana spunea...

Enervant,
aşa am bifat, pentru că nu puteam iniţial să trimit acest comentariu.:(
Am insistat şi am reuşit.:)
Enervant de bun este blogul tău...meseriaş!
Am văzut că ai trecut pe la mine şi mă simt onorată!
Am cules de le tine un ghiocel, am furat coşul cu trandafiri, m-am răsfăţat cu "nuferii galbeni" şi am plecat.:)

Unknown spunea...

Heramariana, multumesc de vizita, multumesc de ganduri, te mai astept si voi incerca sa las cat mai multe de "furat"!

EDRAH_Giurgiu PHASE I