miercuri, martie 17, 2010

ARTIST FLUIERAT

Maşina mea de scris - temniţă de artist, dar şi parc,

Ambiguitate de număr refuzat

La marginea programată a meşteşugului,

Chiar dinţii ei de fildeş pe carii de fier

Rânjesc a ispită, slim,

Maşina mea de scris

A ostenit ca floarea ruşinii la

Marginea drumurilor, mereu pricăjită.

Zeiţa nopţii mele contrariată de dor,

Au trecut zece ani de tobe şi

Nevoi învârtite la butonieră

De democratice strigări,

Descheierea bestiarului poetic

În răspuns aristocratic de stil,

Prelungire pe pagina albă

A fantomelor neînţeleselor talgere,

Blesteme de răni ale unghiilor

Clipocind destrăbălat în ochiul geniului,

Libertate de desuspendare sudică.

Eu, omul din sud, un prost

Inocent şi senzual, mă închin,

Maşina mea de scris live,

Temniţă de artist pictural fluierat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

buen sitio.. ya soy una seguidora de tus magníficas letras.. gracias por publicar.. cariños

EDRAH_Giurgiu PHASE I