marți, martie 09, 2010

POTECI UMBLATE

Fiindca tot se serbeaza astazi barbatii cu nspe pahare,
 desi altul e simbolul, dedic aceasta poezie unui barbat: tatalui meu


Născut cu-n dar de-a lumina tot locul

Pe care-l celebrează poftit sau nepoftit,

Îşi are-n neodihnă tot norocul

Şi-n viforoase zbateri purcede neostenit.



Ca pomii de Rusalii, zâmbind când eu mă scol,

Arată încă verde cu sufletul lui cald,

O spaimă şi-o îndoială, iertare, foc şi viscol,

Cer bântuit de nouri de cositor ce ard.



Bea cu venin din Câlnişti izvoarele divine

Ce-nseninează stele, polare ca şi noi,

Poveşti despre triumfuri şi iele orfeline

Jucând sub cerul liber ne beau pe amândoi.



I-am cunoscut genunchii şi palmele muncite,

Când ridicat din abur copilul a murit,

Cu arcul de mistere prin codrii risipite

Noi mai vânăm fantasme care ne-au bântuit.

5 comentarii:

Pepi Mustateanu spunea...

Hapy 44 !

Anonim spunea...

VA SALUT !
AM AJUNS ACI..DE PE UN BLOG LIBERAL, ATRAS DE ,,GIURGIUVEAN"...
CONSTAT CU PLACERE CA IN AFARA DE OBARSIA GIURGIUVEANA...CA AM FACUT POZE ACELORASI LOCURI PE UNDE NE-AM NIMERIT SA FI FOST...
GRADINA DE LA RUCAR-BRAN, FECIOARA DE LA EFES...HOLUL PARLAMENTULUI LA CONGRESUL PNL.
MI-A FACUT PLACERE SI O SA MAI REVIN !

MISU SABARU ...geotontehnic@gmail.com
PS
MI-AU PLACUT SI POEZIILE !

io spunea...

salut, Misu, Sabaru este supranumele, nick name-ul sau numele tau, ca aveam si noi o carciuma in Giurgiu-Sabar, dar cand eram mic? Multumesc pentru gasire si te mai astept.

Anonim spunea...

Vă salut domnule Muscalu. Tot respectul pentru activitatea dumneavoastră.
Liviu

Unknown spunea...

Salut, Liviu anonim, respectul meu fiindca existi!

EDRAH_Giurgiu PHASE I