PE LÂNGĂ VILLON

Ah, inima-mi hoinară iară zburdă,

Cu mintea-mi limpede se ia la trântă.

Spectacol inedit, medieval,

Solzoasele făpturi de prin podgorii

Roiesc de butii duse către Pan,

Grifoni îmi latră-n oase alegorii,

Clovni şi fachiri îmi tescuiesc prin vine,

Sărmană doamnă nu ştiu cât m-o ţine.

Icoana sărutării tale îmi este leacul,

Când focuri stingi de fuge chiar şi dracul.

De aceea învins, de grasele himere,

Eu te primesc ca buna mea vestire.

Te-mbrac, o, Eva mea, plină de mere,

Cu toată-a mea speranţă în neştire,

Căci pentru asta doar îmi dai putere!

Comentarii

Juliana Carla a spus…
Olá

Seja bem vindo ao Braille da alma.

Sigo-te!

Saudações do Brasil.
ionelmuscalu a spus…
Olá

Seja bem vindo ao Ionel Muscalu din Giurgiu. Obrigado por visitar. Congratulo-me com esta visita ...

Sigo-te!

Saudações do Romania.
INCERTITUDINI a spus…
Curat! Limpede!
Ca o zi de pus in rama.
lidia a spus…
Hello friend thank you for being and to comment always, I queria to leave a prize you in your blog, I could never do it
Regards
It(He,She) fights - la escriba
Irina a spus…
Mi-a placut aceasta poezie!

Postări populare de pe acest blog

Poezia ca spectacol, Prefaţa la Poeme din luna îngerului risipitor de Alex. Ştefănescu

Afară

Omul cu ochii mari și inima rotundă (Un fel de prefață care pictează zâmbetul pe față)