marți, martie 30, 2010

PE LÂNGĂ VILLON

Ah, inima-mi hoinară iară zburdă,

Cu mintea-mi limpede se ia la trântă.

Spectacol inedit, medieval,

Solzoasele făpturi de prin podgorii

Roiesc de butii duse către Pan,

Grifoni îmi latră-n oase alegorii,

Clovni şi fachiri îmi tescuiesc prin vine,

Sărmană doamnă nu ştiu cât m-o ţine.

Icoana sărutării tale îmi este leacul,

Când focuri stingi de fuge chiar şi dracul.

De aceea învins, de grasele himere,

Eu te primesc ca buna mea vestire.

Te-mbrac, o, Eva mea, plină de mere,

Cu toată-a mea speranţă în neştire,

Căci pentru asta doar îmi dai putere!

5 comentarii:

Juliana Carla spunea...

Olá

Seja bem vindo ao Braille da alma.

Sigo-te!

Saudações do Brasil.

Unknown spunea...

Olá

Seja bem vindo ao Ionel Muscalu din Giurgiu. Obrigado por visitar. Congratulo-me com esta visita ...

Sigo-te!

Saudações do Romania.

INCERTITUDINI spunea...

Curat! Limpede!
Ca o zi de pus in rama.

Anonim spunea...

Hello friend thank you for being and to comment always, I queria to leave a prize you in your blog, I could never do it
Regards
It(He,She) fights - la escriba

Irina M. spunea...

Mi-a placut aceasta poezie!

EDRAH_Giurgiu PHASE I