vineri, martie 05, 2010

Esarfa in dar la inrolare

M-am înrolat cu o-ntrebare din paiul lumii cel exact


Să sorb pahar după pahare cu lapte răsturnat în pat,

Lumina să-mi coboare lin printr-un bob de crin,

Iar primăvara mucedă de afară să-mi dea vin,

Am privit totul ca din acceleratul spre

Ciulniţa încet, cu măsură, ta - ta - ta - ta,

Până am rămas surd de lumina lăptoasă, băloasă

A frigului rumegător de oase tinere,

Până am fugit să bârfesc zilele sprintene,

Am ascultat zorii cu radio la maxim,

Am râs şi am băut iaurt, ca apoi să pot povesti.

M-am înrolat pe scara maşinii de butelii cu gaz

Să aduc libertatea purtând tricolorul pe braţ

Şi cartuşul de kent pentru medici în sacoşă,

N-am dat în viaţa mea şpagă prea lată

Care să rodească din cer până în izvoarele mâinelui,

Doar lacustrul oraş din lacustra ţară ne dădea pe dinafară,

Parcă dorindu-ne viaţa să se rupă de noi.

Cei bogaţi rămâneau în România doar să ia,

Beizadelele lor să-şi facă şcoli şi situaţii în Anglia,

Să ne râdă apoi în nas cu dichis de la Paris,

Pardon!, de la Londra, ce dracu!

Vai şi amar de noi, săracele maimuţe cu păr

Uitate din reţetele de bine şi prinse-n discurs,

Uitaţi-vă la noi ca la morţi, ca la urs!

Căci ne-am înrolat în oastea pieirii degeaba.

2 comentarii:

pepi musateanu spunea...

Sa-i spuna cineva si domnului Lucian Iliescu realitatea ca eu am cuplat la ideea dumnealui de a introduce orasul Giurgiu in acţiunea de economisire a energiei, inaintea lui Ionel Muscalu, care consuma curentul(arde gazul) cu poezii pentru admiratoarele care se adauga zilnic pe blogul sau la persoane interesate de el!

unprietenzilnic spunea...

E buna si politica la ceva, dar nu prea s-a dovedit in ultimul timp. Dincolo de politica exista totusi si altceva, de regula, ceva de care multi au uitat, adica viata, adica trairi. Femei, barbati deopotriva doresc sa mai uite de scandalurile adevarate sau de fatada ale politicienilro, care se cearta la televizor si pe bloguri, dar sunt prieteni de pahar si de chiolhan. Haideti, domnule Pepi, spuneti ca nu este asa....

EDRAH_Giurgiu PHASE I