luni, martie 01, 2010

La multi ani!

Martisor Unicat  For Art

12 comentarii:

mundo idiot spunea...

thank you so much for visite my blog friend

Metaxa spunea...

Intre multumirile pe care le vei primi de la dame, ma bag si eu sa spun... Ce faci, dom-le, nu te bagi???

Unknown spunea...

Traiane, cum să nu mă bag? Vin şi cu idei, dar mă gândesc la aceste idei. Să trecem şi la această treabă!

Unknown spunea...

Am şi o idee, să facem în aşa fel încât să scăpăm de taxa de Pod pentru giurgiuveni şi pentru locuitorii din Ruse. Ce părere ai?

pepi mustateanu spunea...

Las-o pe-asta cu taxa ca e tardiva.. ai avut sansa dar ai ratat-o.Ti-a luat-o Boc inainte!

Anonim spunea...

El stie de taxa nu fiindca a platit-o, ci fiindca i-a spus primul ministru bulgar, care stia de la prefectul de Russe, nu-i asa?!Ia uita-te in arhiva, la intalnirea delegatiei de la Giurgiu cu cea de la Russe. Pentru cultura ta generala... Si inca ceva, Boc nu a spus ca o scoate, a spus ca o reduce deocamdata.

sictireli spunea...

Mi se pare interesanta ideea ta, dar am si eu o intrebare de om prost: de ce sa o scoatem doar pentru giurgiuveni, avem noi cumva 3 si nu stiam? Taxa de pod nu trebuie sa existe!!! Punct! Plătim la taxe si rovignete de ne spetim. Sunt impotriva tuturor taxelor de pod din lume. Am fost la Constanta la partida Farul - Dunarea. Am dat 200 de mii de lei taxa de pod.
Dar ce spui de taxa pe locul de parcare de pe DOMENIUL PUBLIC. Retine, domeniul public. Doua dungi cu var si o inscriptie si ti se umfla 4 milioane de lei. Nu paza, nu acoperiş, nu lumina, nu curatenie. Nimic. Sa-i schimbam numele in domeniul public al lui ICS. De ce 4 milioane si nu o suta de milioane, ca giurgiuvenii sunt plini de bani. Mai ales persoanele cu handicap si insotitorii carora iar nu li s-au dat indemnizatiile din ianuarie. A, daca mi se spune ca din banii luati cu japca intr-un an construim parcari sub sau supraterane, ok. Dar baniia stia se duc pe apa sâmbetei.
Cine spunea pe aici ca BOC a anulat taxa de pod???

sictireli spunea...

Misto poza de la PROFIL. Iti mai ramane sa scrii sub ea: Heil Hitler! :)

Anonim spunea...

Incercati si voi o coterie. Ca de altceva nu sunteti in stare. Abia astept sa va vad cum dati rateu dupa rateu. Nu am blog, dar o sa-mi fac numai ca sa ma distrez pe socoteala voastra. Va stiu pe vreo doi dintre voi. Bai nene ma lasi cu sexactia voastra de modelatori de constiinte.

mugurtatu spunea...

tari și anonimii ăștia

Anonim spunea...

baai, sunteti interesanti cu cea spuneti voi pe aici; dar voi cand mai munciti daca stati atat pe bloguri (asta presupunand ca aveti ce munci)?

sictireli spunea...

Catre un Anonim simpatic. Muncim, bre, muncim. Timpul liber il petrecem pe aici, nu prin baruri sau tragand pe nas prafuri. Sunt si din cei ce apreciaza chestia asta. Pare ca n-ai fi dintre... Sau ma insel?

EDRAH_Giurgiu PHASE I